Brzuch po ciąży okiem fizjoterapeutki

Prowadząca: Małgorzata Oleszkiewicz

Szczegółowy plan warsztatów:

  1. Przyczyny wystającego brzucha, co należy zrobić, żeby zadbać o płaski brzuch po ciąży?
  2. Czy można ćwiczyć w okresie połogu i w jaki sposób? (pokaz ćwiczeń)
  3. Jak zadbać o siebie w okresie połogu, by skutecznie zregenerować siły po porodzie, przyśpieszyć cofanie się zmian z okresu ciąży, odzyskać dobrą formę?
  4. Jak dbać o mięśnie brzucha w ciąży i jak je ćwiczyć po porodzie, by nie ryzykować przepukliny, nie obciążać mięśni dna miednicy i bezpiecznie wrócić do formy?
  5. Kiedy można bezpiecznie rozpocząć treningi po porodzie naturalnym, kiedy po cesarskim cięciu
  6. Zasady bezpiecznego treningu i bezpiecznego odchudzania
  7. Postępowanie przy rozejściu mięśni prostych brzucha (test, ćwiczenia na rozejście mięśni prostych, kiedy iść na operację, rozejście mięśni a kolejna ciąża)
  8. Gorsety po porodzie – stosować czy nie?
  9. Mobilizacja blizny po cięciu cesarskim