Nowa grupa treningowa „Aktywne 9 miesięcy”

Uwaga Uwaga!!! Zgodnie z obietnicą tworzymy nową grupę na zajęcia Aktywne 9 miesięcy w Rehafit. Zapraszam serdecznie kobietki z brzuszkami!!!

Jeśli chcecie jak najlepiej przygotować swoje ciało i głowę do porodu oraz ułatwić sobie późniejszy powrót do formy, przyjdźcie koniecznie. Gabinet Rehafit zajmuje się Paniami w ciąży w sposób kompleksowy, poza zajęciami organizujemy ciekawe warsztaty tematyczne na tematy okołoporodowe.

Zajmujemy się również bezpiecznym powrotem do formy po porodzie oraz niesfornymi brzuszkami po ciąży. 🙂 Pamiętajcie, że poród jest porównywalny do przebiegnięcia maratonu, trzeba się do niego konkretnie przygotować. Ćwiczenia obejmują elementy:

  • jogi i pilates, fitball
  • aktywacji oraz stymulowania mięśni krocza i dna miednicy
  • wzmacniania całego ciała, korygowania postawy ciała
  • przeciwdziałania oraz zapobiegania dolegliwościom bólowym kręgosłupa, obrzękom itp.

Ciąża jest wspaniałym i fizjologicznym zjawiskiem. Prawdziwym cudem natury i choć organizm kobiety zmienia się wtedy nie do poznania, w żadnym wypadku nie można jej traktować jak choroby. W ciąży należy dbać nie tylko o zdrową dietę, ale też o formę fizyczną.

Ciąża i poród są tak dużym wysiłkiem dla organizmu kobiety, że powinnyśmy odpowiednio przygotować nasze ciało. Wysiłek fizyczny pozytywnie wpływa na dobry sen, a także niweluje uczucie zmęczenia i pomaga się zrelaksować. Pozytywnie wpływa też na nasz umysł. Dostarcza bowiem potrzebnych ciężarnej endorfin, dzięki czemu aktywne kobiety czują się w ciąży szczęśliwsze.

Aktywność fizyczna w ciąży to korzyści nie tylko dla mamy, ale i dla dziecka. Ćwicząca mama poprawia swoje krążenie i dzięki temu dziecko jest lepiej dotlenione i lepiej odżywione, a więc lepiej się rozwija.

Badania potwierdzają, że ćwiczenia w ciąży zapobiegają też wielu chorobom. Odpowiednie ćwiczenia pomogą też przygotować mięśnie macicy i krocza do porodu. Łagodzą bóle kręgosłupa oraz inne ciążowe dolegliwości m.in. zaparcia i obrzęki. Zapobiegają tez nadmiernemu tyciu, ponieważ podczas ćwiczeń spalamy nadmiar kalorii.

Moje drogie Panie, chyba dłużej nie muszę Was przekonywać. 🙂 Ćwiczenia w fizjologicznej ciąży powinny być OBOWIĄZKIEM !!!!!! Treningi najlepiej zacząć po 12 tygodniu, chyba, że przed ciążą była spora aktywność fizyczna, w takim przypadku można również wcześniej.

Zachęcam serdecznie do kontaktu.
Termin zajęć: czwartki, 10.00.

Zapisy pod numerem: 512-510-904
Ilość miejsc ograniczona!
Przed przystąpieniem do zajęć niezbędne jest uzyskanie zgody lekarza prowadzącego ciąże oraz dobre samopoczucie kobiety.
Zajęcia prowadzi doświadczona fizjoterapeutka i instruktorka fitness, czyli ja. 🙂

Gosia Oleszkiewicz